SoFly
Welcome To SoFly!!! Please Register To Have Acces To Evrithing !!! !FORUMUL ESTE IN PLINA DEZVOLTARE VA RUGAM SA NE AJUTATI! EXTRA TAGS : Britney Spears WWE Barack Obama Miley Cyrus RuneScape Jessica Alba Naruto Lindsay Lohan Angelina Jolie American Idol Dictionary MySpace Google YouTube Facebook Coupons Cars Craigslist Online degrees Credit score nintendo wii wii fit ipod touch xbox 360 nintendo ds ipod nano uggs nikon d90 zune digital picture frame
Lista Forumurilor Pe Tematici
SoFly | Reguli | Inregistrare | Login

POZE SOFLY

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Alexandraa.
Femeie
22 ani
Braila
cauta Barbat
26 - 80 ani
SoFly / Off Topic / Ce este un banner? Moderat de Hacker, luciano20ermoso, sefunervosu
Autor
Mesaj Pagini: 1
Hacker
Moderator

Din: New York
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2658
Ce este un banner?

Un banner este o imagine ce prezinta o informatie ce se doreste transmisa. In general transmiterea se face de la vanzator la client.

Cum trebuie sa arate un banner?

Un banner terbuie sa fie cat mai simplu si clar. In anumite cazuri (de exemplu in publicitatea neconventionala) se accepta si alte tipuri de reprezentari. In general un banner trebuie sa aiba un impact psihologic (pe cat se poate) astfel incat sa iasa in evidenta in cadrul paginii dar fara sa fie prea insistent (ca bannerele pop-out).

Bannere functie de tematica

Fiecare banner trebuie sa reprezinte cat mai bine mesajul pe care il vrea transmis catre publicul tinta. In general trebuie sa "socheze" dar fara a afecta si a jigni obiceiurile, traditiile si credintele. Un efect adiacent in urma nerespectarii normelor sociale va fi o atitudine general negativa ce se va canaliza pe produsul serviciul/vizat. Un alt aspect important (mai ales in cadrul internetului) este acela ca orice banner trebuie sa respecte sau sa se apropie pe cat posibil de tematica serviciului/produsului. O abordare contrara acestui principiu se va vedea in tipul si asteptarile vizitatorilor adusi pe pagina (vizitatori ce nu vor avea ca domeniu de interes cel al paginii).

Marimi de bannere

Marimile de bannere prezente in retea sunt: 468x60 px, 125x125 px, 120x400 px, 120x600px, 300x250px. Un aspect interesant este acela ca funtie de marimea bannerului avem si ratia de click-abilitate. Promotech.ro este singurul serviciu de banner exchange care lasa la discretia membrilor alegerea tipului de banner integrat in pagina, ulterior afisarile efectuate putandu-se transfera catre marimea de banner dorita (pentru promovarea proprie). Astfel daca in pagina aveti un banner sa spunem 125x125 dar doriti sa fiti promovat de toate marimile de bannere existente noi nu avem nimic impotriva. Pe noi ne intereseaza sa aveti macar un Cod HTML de pe promotech.ro in pagina proprie. Dupa ce ati integrat un Cod de banner in pagina va trebui sa distribuiti afisarile obtinute de bannerul integrat de dumneavoastra catre celelalte bannere (acest lucru se face cu o ratie stabilita in prealabil de noi functie de marimea efectiva de banner afisat - ex aria unui banner 125x125 va fi de 1.8 mai mica decat aria unui banner 468x60 asa ca la o afisare a bannerului 125x125 transferata catre bannerul 468x60 veti primi 0.56 afisari ale bannerului tinta)

Publicitate prin banner exchange ?

Da este o solutie. Chir daca nu credeti dar ratia de click-abilitate este influientata de multe aspecte. In continuare vom numi doar cateva:

numarul de vizitatori ai paginii;

tematica si captivarea efectiva a paginii (aici avem o parere contrara celei generale si anume parerea noastra este: cu cat o pagina -ce are vizitatori- are subiecte mai putin interesante va canaliza vizitatorii spre reclamele din cadrul paginii dar trebuie impusa si o limita si anume paginile goale sau paginile care chiar nu isi merita un loc pe internet - aceasta varianta este confirmata de rata de click-abilitate efectiva obtinuta de pagini cu subiect atragator)

amplasarea bannerului

Care este mai eficienta: publicitate continua sau dispersa ?

Publicitatea continua/dispersa se refera la prioritatea cu care este afisat un banner in cadrul retelei pana se epuizeaza creditele. O prezentare continua implica ca pe o anumita perioada (stabilita de client) numai bannerul propriu va aparea in retea. Prezentarea dispersa implica afisarea alternativa a bannerului mambrului. Alternanta este facuta de un banner al unui alt membru. Noi inclinam spre Publicitatea Continua ca cea mai buna si mai sigura metoda de promovare. Ganditi-va ca toti vizitatorii paginilor membre vor vedea in acelas timp bannerul dumneavoastra. Afisarea alternativa are si ea calitati si anume faptul ca poate nimeri vizitatori si intervale orare oportuni(e). Pe baza acestor informatii se poate face o promovare eficienta.


_______________________________________
Va rugam ajutati forumul,ajutand-ul ma refer la cat mai multe posturi si recomandati-l mai departe!



pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la